Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2006Numer (58) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Strategie działania na rynkach zagranicznych źródłem przewagi konkurencyjnej polskiego przemysłu odzieżowego na rynku europejskim

General problems of the fibre and textile industries

Autor:

  • Grandys Ewa
    Institute of World Economy and Textile Marketing, Technical Universty of Lodz, Łódź, Poland

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Po włączeniu Polski do Unii Europejskiej krajowy rynek stał się integralną częścią Jednolitego Rynku Europejskiego. Poszukiwanie źródeł konkurencji przez polski przemysł odzieżowy odbywa się obecnie nie tylko poprzez obniżanie kosztów wytwarzania i wysoką jakość produktów, ale również poprzez ekspansję na rynki zagraniczne. W artykule dokonana została analiza wolumenu eksportowego polskich przedsiębiorstw odzieżowych, ich mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń w rozwoju handlu zagranicznego na europejskim rynku ubiorów.

Tagi:

textiles, clothing, marketing, foreign trade, European market

Opublikowano w numerze nr 4 (58) / 2006, strony 8–10.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl
ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl
Wydarzenia:

Redakcja
FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27, 90-570 Łódź e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl; ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl


Redaktor naczelny Dariusz Wawro, Kierownik Redakcji Janusz Kazimierczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Wydawca Łukasiewicz-ŁIT

facebook