Gdzie jesteśmy: Strona głównaRok 2013Numer (97) → Artykuł:
AAA     ENG | POL

Czynniki wpływające na zachowanie konsumenta wobec sklepów odzieżowych: Badanie satysfakcji z marki

General problems of the fibre and textile industries

Autorzy:

  • Turhan Gülden
    Department of Textiles, Technical Education Faculty, Marmara University, Istanbul, Turkey
  • Özbek Ahmet
    Department of Textiles, Gerze Vocational High School, Sinop University, Sinop, Turkey

Download... PDF
Pełen tekst (ang.)

Abstrakt:

Praca przedstawia badania czynników wpływających na zachowania konsumentów wobec sklepów odzieżowych, uwzględniając trzy różne aspekty zachowania: zamiar zakupu (PI), gotowość akceptacji wyższej ceny (WPAY) oraz rekomendacje marki (RECM). Autorzy proponują model, w którym zadowolenie konsumenta z marki pośredniczy w postawie wobec sprzedawców, warunków płatności i opcji wyboru PI, WPAY i RECM. Przeanalizowano dwie marki popularne wśród konsumentów. Stwierdzono występujące różnice pomiędzy zachowaniem kobiet i mężczyzn.

Tagi:

satisfaction, willingness to pay more, purchase intention, recommendation,
payment conditions, attitude towards sales personnel.

Cytowanie:

Turhan G, Özbek A. Factors Affecting Consumers’ Behavioural Intention Towards Apparel Stores: A Test of the Mediating Role of Brand Satisfaction. FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2013; 21, 1(97): 7-13.

Opublikowano w numerze nr 1 (97) / 2013, strony 7–13.

KONTAKT:

FIBRES & TEXTILES
in Eastern Europe
ul. Skłodowskiej-Curie 19/27,
90-570 Łódź, Poland
e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl
ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl
Wydarzenia:

Redakcja
FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe ul. M. Skłodowskiej-Curie 19/27, 90-570 Łódź e-mail: infor@lit.lukasiewicz.gov.pl; ftee@lit.lukasiewicz.gov.pl


Redaktor naczelny Dariusz Wawro, Kierownik Redakcji Janusz Kazimierczak, Korektor j. ang. Geoffrey Large, Asystent redaktora Anna Wahl, Wydawca Łukasiewicz-ŁIT

facebook